راستش من به تازگی با سیستم طراحی ورد پرس آشنا شدم.  در واقع این واژه رو می شناختم ولی از ابهت کلمش ،  می ترسیدم سمتش برم ‌ و متاسفانه این باعث شد عمرم رو الکی در سیستم های بلاگ دهی به درد نخوری مثل بلاگفا و بیان و ... تلف کنم . 

شما میتونی از سایت های مختلف هاست و دامنه رایگان بگیرید و وردپرس رو روی هاست خودتون ذخیره کنید . ( البته من توصیه می کنم هاست و دامنه اختصاصی خودتون رو بخرید ) 


دوستان وبلاگ نویس عزیز: تا کی می خواید تو سیستم محدودی مثل همین بیان بنویسد . لطفا وارد دنیا بزرگتری بشید و مثل من افسوس ۱۰ سال  وبلاگ نویسی الکی و پر از محدودیت رو در این سیستم ها  نخورید . 

شما تو وردپرس از ده دولت آزادین که هر کاری انجام بدین و محدود به چند  تا ویژگی نوشتاری نباشید . 

متاسفانه وبلاگ نویسی در کشور ما برای بعضی مثل من ، فقط نوشتن و نوشتن تعریف شده و این تقصیر این سیستم های ضعیف و بدون اپدیتی مثل بیان هست . 

الحق و الانصاف،  بیان بهترین سرویس بلاگ دهی ایرانی به حساب می آد ولی اپدیت نکردن و توجه نکردن به نظرات بلاگر ها ، این سیستم رو هم مثل بلاگفا،  بر شکست می کنه . 

از همین حالا وردپرسی بشید و عمر ارزشمند خودتون رو بیهوده تلف نکنید . 


به لطف خیلی از جوونای کشور . آموزش رایگان کار با ورد پرس هم وجود داره . پس بسم الله . 


کوچ به سوی عدم محدودیت