اسم یک رُمانه . 

 

😁 فکر کردین خودم مُردم ؟ زهی خیال باطل .  مشهدی جماعت جون به عزراییل نمیده .  

 

سلام . بعد مدت ها سلللااام . خوبین ؟ خوشین ؟ رو به راهین ؟ انشالله که باشین . 

 شهادت حضرت علی (ع) رو تسلیت عرض میکنم و تو این شب های قدر برای مردم کشورم ارزوی سلامتی و رهایی و اسایش میکنم .  شما کنکوری عزیز هم دعاتون محفوظه .

 

ستاره های نخونده خیلی زیادن و این خوشحال کنندست که دوستان فعال بودن . متاسفانه من اصلا وقت کافی برای وبلاگم ندارم و احتمالا به همین منوال دیر و دیر اپدیت کنم ولی هز دو یا سه روز  نظرتون رو می خونم و اگر راهنمایی از دستم تو این حیطه بر بیاد حتما انجام میدم . 

 

در مرود رُمان " و من مُردم " از کتاب سیاحت غرب اق نجفی قوچانی ، باید بگم که عجیب کتاب سنگینیه . نویسنده کتاب در خواب میمیره و تمام وقایع از شب سنگین قبر گرفته به بعد رو مینویسه .  خلاصه اینکه این کتاب رو من 10 سال پیش خوندم و این شبای احیا که میرسه خیلی برام سنگینه و نمیدونم برای شما هم اینچنین هست یا نه .  انگاری شب اول قبرته ( مخصوصا اگه اگه همسایه رو به روییت فوق سوپر مذهبی باشه و  تا ولوم 100 ،  مداحی سوزناکش رو بلند کنه . انصافا جوری خوف کردم که دارم برای گناه های نکرده خودم هم الغوث الغوث میگم . برای همونه میگم سنگینه  )  

 

خلاصه بگم هدف از این پست ، چیزی جز خودنمایی و اعلام وجودیت نبود  . 😂

 

یک پستی رو دارم اماده میکنم در مورد اینکه چه مواردی گیاه ها رو میکُشه .

بله قاتلین عزیز . روش های قتل براتون اماده میکنم . 

 

 

در انتها ، خواهش میکنم  خطبه 147 نهج البلاغه   امیر المومنین رو مطالعه بفرمایید .

 

" به زودی پس از من زمانی فرا خواهد رسید که در آن زمان چیزی پوشیده تر از حق و آشکارتر از باطل و رایج تر از دروغ بر خدا و پیامبرش نباشد. نزد مردم آن زمان کالایی ارزشمند تر از قرآن نیست، آنگاه که بخواهند به صورت وارانه و  به نفع دنیاطلبان معنایش کنند و کالایی کم بهاتر از قرآن نیست ان زمان که به درستی خوانده شود .
 در آن ایام در شهرها چیزی ناشناخته تر از معروف و خیر و شناخته شده تر از منکر و گناه نیست.
آن مردم در اختلاف با یکدیگر  متحدند و از اتحاد با هم رویگردانند. گویا آنان خود را راهنمای قرآن میدانند نه قرآن را راهنمای خود، از قرآن در میان آنان جز نامی باقی نمانده و جز خط و نوشته اش چیزی از آن نمی دانند.

 

ایشان در سخنرانی دیگری در مورد حکومت بنی امیه و سستی مردم زمانه می فرمایند : 

 

 

به خدا سوگند بنی امیه تا آن جا در ستمگری و تجاوز پیش میروند که هر حلالی را حرام نمایند و هر پیمانی را که بسته اند بشکنند. هیچ کلبه ی گلی و خیمه فقیرانه ای نیست مگر آنکه ظلمشان را ببیند و فشارشان را تحمل کند. رفتار بنی امیه چنان بد است که اهالی همین خانه را هم متفرق سازد.
کار به آنجا خواهد رسید که هم گروهی که دینشان را میخواهند بر دینشان بگریند و هم گروهی که دنیایشان را میخواهند بر نابسامانی دنیای خود گریانند. وضع به گونه ای شود که هرکس بخواهد دادخواهی کند و از کسی یاری بطلبد باید نزد همان ظالمان برود و از همانها یاری بطلبد.

 

و چقدر اشناست ...