خب به حول قوه الهی، امروز ساعت 1 ظهر ، بالاخره اخرین امتحان یعنی گسسته تموم شد و در ساعت 7 بعد از ظهر  نمراتش رو زدن ( از اون استادا که شیش ماهه به دنیا اومده ( حالا ما یک اصطلاح جالبتر میگیم ولی اینجا به رسم ادب جاش نبود 😅)).

بگذریم.  اعلام نمرات به شرح زیر می باشد :

اخلاق کاربردی ( حجت الاسلام ح م) = 15

ریاضیات عمومی دو ( دنیاجون😍)=19

فیزیک دو ( سارا...)= 20

برنامه نویسی پیشرفته ( دکتر بشرا...) 17

زبان تخصصی = 19

گسسته ( مهندس رامین....) 18

کارگاه پیشرفته = 20

میزان تقلب در امتحانات = یک عدد قاشق مرباخوری در درس ریاضی و یک عدد کفگیر در درس گسسته 😅

 

%% نمیدونم توجهتون به اون شیخ بالای جدول و نمره 15 جلب شد یا نه؟! 

سوالی که بالغ بر 1000 بار، توی ذهنم رفت و امد کرد. 

فیزیک رو 20 شدی و اخلاق رو 15؟ ؟؟ . بعد از نمره،. رفتم تو پی ویش. 

اگر،. دنبال کننده وبلاگم باشید،. این اقا،. همونیه که بهم گفته بود معتاد

یک چیز دیگه رو هم بگم . 

قبل از اینکه برم پی ویش ، یک چیزایی دیدم، که حالم عجیب کُن فَیَکون شد. 

من یک ماهه تموم، به خاطر پرسیدن اینکه چی قراره توی امتحان فلان شدت بیاری، تو پی ویش پیام میدادم. باورتون نمیشه که حتی یکبار جواب نداد. سین میکرد وجواب نمیداد. با خودم گفتم طفلک سرش شلوغه حتما ( اخه تو بیوش(bio)نوشته بود، حل مشکل جوانان برای ازدواج) خلاصه که کلا،. سین کرد ✔️✔️ و جواب نداد. 

امروز، گروه چتش با دخترای کلاسمون که به شکل جدا باهاش اخلاق دارن  رو دیدم. بععععععلهههههه. گل بگو و گل بشو. اقا انواع ایموجی های دلقک گونه(🙈🙉💋🐱😍) و انواع نمک بازی ها رو در گروه ارسال میکرد. 

البته حق داری حاجقا. سرتون باید هم حسابی شلوغ بوده که مشکل این  جوانان طفل معصوم رو حل کنید. والا حق هم دارید جواب ما پسرا رو ندید 

به قول شاعر ( ایرج میرزای خدابیامرز با کمی تغییر با ادبانه) 

لب آب و می ناب و دختر نیکو سرشت 

ای به جهنم که نرفتم به بهشت 

 

 

با دهانی جهیده از فریاد و ذهنی اکنده از خشم، رفتم تو پی ویش.

😂

اینبار جواب داد. (خودم باورم نمی شدد. مگه داریم؟ مگه میشه؟

من کار به کارای دیگش ندارم. اعتراض خودم رو کردم. 

گفت شما از 13 نمره امتحان،13 گرفتید و دو نمره هم از سایت نهاد ( یک سایتی که باید گواهی درس  عمومی رو میگرفتی)  جمعا 15 نمره و بنده تقدیم شما کردم. ( می خواستم یک حرفی بزنم بهش، تو لغت نامه کشور بولیوی دنبال معنیش بگرده. مرتیکه هَوَل)

حالا مهندس جان ( منو میگفت)، 10 نمره حضور غیاب در نظر گرفتم که به بچه ها ارفاق کنم. شما هیچی نگرفتی. بقیه گرفتن و 20 شدن. تقصیر من چیه؟؟ 

 

(منظورش از بقیه رو فهمیدین یا بیشتر توضیح بدم؟؟؟؟) 

 

اخه مرد مومن. از لباس مقدس پیامبر خجالت بکش. تو سر کلاس حضوریت هیچ کس نمیاد. سر کلاس مجازیت هم که من 3 تاش رو اومدم. این کارات چیه.؟ 10 نمره واسه حضور و غیابی که دانشگاه گفته بود لازم نیست😑😑. من نمره پایانی رو کامل گرفتم. نمرت رو بده دیگه. 

 

حاجقا اصرار داشتن که بنده انسانی بی منطق هستم.

 

خلاصه بهش گفتم حذفم بکنه. یا 20 یا حذف. عمومی رسمش همینه 

 

++ ببخشید دوستان. تا بحال اینقدر بی اعصاب نبودم. ولی می خواستم اینجا بنویسم تا بفهمید که چه ادمای مزخرفی دارن درس اخلاق میدن. مخصوصا خانومای عزیز این نکته رو جدی بگیرن!! 

من عاشق درس معارفم. توی کنکورم 96 درصد زدم این درس رو. بعد درس این اقا رو 15 گرفتم. خیلی برام سخت بود درکش. 

 

 دوستام میگن بهش زنگ بزن و نمره بگیر.  

 

حالا من زنگ رو میزنم. اگه 20 کرد، که من پست خودم رو پاک میکنم. اگرم نکرد، قبر خودش رو تو بهشت زهرا قطعه 15 کنده.

 

++ حالا که امتحانا تموم شد، فرصت خوبیه که دوچالشی که خوشم اومد رو شرکت کنم. مرام نامه و اگر اهنگ ها، لب و دهن داشتن 😂

بزودی...

++ این قضیه پوکر چیه راه انداختین؟؟

++ دلار مجدد رفت بالا 🤦‍♂️ فک کنم باز لازمه بنده یک حرکتی بزنم. حواساتون رو خوب پرت فوتبال و هواپیما کردنا!!