تو روش های زیر براتون نوضیح میدم  که چه کار کنید که گیاه رو دستی دستی بفرسیتم اون دنیا . چون خیلی طولانی میشد نوشتنش ، با عرض معذرت از خودم ویس گرفتم . پیشاپیش صدای ناخوش من رو ببخشید . 

 

1 - آب :

اب زیاد از عوامل از بین رفتن گیاهان

 

 

 

 

 

 

 

2 - گردش هوا 

 

گردش هوا از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

 

3 - کود 

 

کود زیاد از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

4 - رطوبت کم 

 

رطوبت کم از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

5 - زهکشی خاک 

 

زهکشی از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

 

6 - نور 

 

 

نور از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

7 - گرما

 

گرما از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

8- جابه جایی

 

جابه جایی گیاه از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

9 - سرما 

 

سرما از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

10 ابتکار های غلط 

 

ابتکارات غلط از عوامل از بین رفتن گیاه

 

 

 

 

 

 

*** دوستای عزیزم ، دقت کنید که من جوری گفتم که انگاری می خوایم گیاه رو از بین ببریم و حس کردم اینجوری بهتر متوجه اشتباهمون میشیم و گرنه کی دلش میاد این موجود های دوست داشتنی رو بکشه